Merhabalar ben 6 haftalık gebeyim ilk öğrendiğim ve özel hastaneye gittiğim zaman doktor düşük riskim ve rahim içi kanamam olduğunu söyledi fakat kanamam durmuş 5. Haftada kese göründü ama geç gelişiyo dedi aldırmalısın dedi devlet hastanesine gittim 10 gün sonra kalp atışlarını duymamız lazım dediler siz kaçıncı haftada duydunuz yardımcı olurmusunuz?