Haticece Arkadaşlar iki kere çatlatma iğnesiyle hamile kaldım ve ikisine de kimyasal dediler az derecede kan pıhtılaşması çıktı genetik testlerimiz temiz çıktı acaba böyle kimyasal hamilelik geçiren var mı üst üste sonrası nasıl oldu
Cnn17 Haticece ben bi kez oldum kimyasal gebelik. Kendiliğinden düştü. Kimyasal dan önce 2 aylıkken bi düşük yapmıştım. Bir senedir de demiyoruz olmuyor. Genetik testte kan pıhtılaşması çıktı. Rahim filmi çektirdim rahim y şeklinde çıktı. Rahim şekil bozukluğundan da düşükler olur dedi doktor önümüzdeki ay ameliyat olacağım.