Arsesra cavrosay benim de koltuk altı göğüs arası saçlarım ensem yüzüm terliyor bazende tüm vücut şeklinde gündüz terlemeseydim bari gece zaten hiç kaçışı yok 😰
Arsesra Duygukc canım bazen şükretmek gerekiyormuş halini çok iyi anlıyorum ama inan sadece gece olması bile şükür sebebi olabiliyormuş ben yaşadıklarımdan bunu anladım Allah sana da bize de kolaylık versin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Duygukc Arsesra aynen öyle canım Halimize şükür gündğzde terliyorum otururken ama gece rahatsız edicek seviyeye çıkıyor şükür halimize 🥰
Arsesra Duygukc öyle çok şükür diyorum yine de geceler geçmiyor zaten canım ya Allah sabır versin 🙏🏻🙏🏻😶 aynen oturduğum yerde terliyorum peçeteyle silmekten gına geldi siliyorum beş dakka sonra aynı 😤 kaçıncı haftasınız
Emin_e Arsesra 30. Haftadan sonra cabuk geciyor zaman, bana oyle geldi yani.. gececektir emin olun bebek icin sabredin ;)
Arsesra Emin_e ay geçsin nolur hızlı geçsin 🙏🏻🙏🏻 Geceleri çok zor oluyor çünkü hem ağlıyorum hem terliyorum eşim kafayı yiyor 😰😭😌
NisaMomy Arsesra yok canım geçti bende o sıkıntı kokuyordu bildiğin terleyince ki hiç kokmam normalde🤷♀️ Şu an o sıkıntım kalmadı sadece geceleri yatarken azbişi sıcaklık basıyo