Sedahmettt Mucize34 bende 14+4 üm . Ayakta çok kalınca kasıklarım ağrıyor belimden oturamıyorum koltuğa yatıyorum hemen 😞
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Mucize34 Yürüme iş yapma ilerleyen zamanlarında erken doğum riskin olmasın.
Mucize34 Sedahmettt bende bel ağrısı iş yapinca oluyor yapmazsam olmuyor genellikle ayakta kalınca baskı oluyor en çok şikayetim bu
Mucize34 Cokokuyan_dorukusunannesi48 aslında çokta yurudugum söylenmez evde duran biriyim gezmeyi pek sevmem. Biraz çıkayım yurim baskı olusuyor hemen
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Mucize34 Bende öyleydim erken doğum riskim olduğunu öğrendim.Gerekirse hep yat:)