Merhaba kızlar bi süredir bikaç başlık açıyorum benimle benzer durumda olanlar bilir gelişim geriliği ile ilgili. 33+4teyiz.Son olarak bugün Van da Dursun Odabaş tıp merkezinde perinatolojiye gittim doktor şoka uğrattı beni sersem gibiyim şu an neye uğradığımı şaşırdım.Bebeğimde üç hafta gerilik varmış tamam bunu biliyodum ama her an kalbi durabilir de yaşayabilir de takip edecez bekleyecez dedi.Hocam organlarında bi sıkıntı mı var dedim ona bakmadım dedi.Ultrason 5-6 dk ya sürdü ya sürmedi.Doğru dürüst açıklama yapmadı.Ben şoktan bişey soramadım zaten.Bide o kadar ortada konuşuyo ki net bişey demiyo gelişim geriliği de olabilir bebeğiniz minyon da olabilir diyo ee hangisi ama ben o kadar yolu bunun için mi çıktım geldim dedim içimden 😔 eşim özellikle sordu hocam bi problem gördüğünüz için mi her an kalbi durabilir diyorsunuz yoksa bu gelişim geriliği olan bebeklerin hepsinde beklenen bi durum mu? hepsinde olabilir dedi.Bu ölümler genelde kordondan kaynaklı sıkıntılarda olabilir dedi bende kordon sıkıntısı var mı yok mu onu da söylemedi.Hiçbir net bilgi alamadım,doktorun adını bilmiyorum çok ilgisizdi.üç günde bir kontrol edilecem inşallahh kötü bir şey olmaz ne olur dua edin çok korkuyorum çok 😢