Tugbamm Hanımlar ben birinci dozu 24 haftalik da vuruldum ikinci doza 28 kasım yada 29 kasım da gel dedi yani 28 haftalıkken acaba ben pazartesi yaptirsam olur mu 3 gün sonra yani
yasegazi Canım 30. Haftaya kadar tamamlanaması gerekiyor vaktin var yani ben de 2. Dozumu pztsi olacagım 28 haftalığım