Ileyda_12 Merhaba arkadaşlar hayırlı akşamlar öncelikle 6+6 gebeyim hafiften belim ağrıyo bide karin boşluklarım ağrıyo normalmi
derya9589 Ileyda_12 ben de aynı durumdayım seninle benim karın boşlukların çok ağrıyor çok ayakta kalınca belimde ağrıyor normal diyorlar