Didem25 Merhaba arkadaşlar , şuan 22 haftalık hamileyim , 19. haftamda serklaj oldum son bir haftadır göğüslerimde kaynama var , gece ıslaklığa uyanıyorum. 22. Haftasında göğsü kaynayan var mı acaba🤦♀️
Didem25 Cokokuyan_dorukusunannesi48 doktoruma söyledik sıkıca sarın göğsünü ucu uyarılmasın dedi, uyarılma yok ama gün içinde göğüslerimin dolduğunu hissediyorum 🤦♀️Dr umu mu değişsem acaba bilemedim 🤦♀️
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Didem25 Doktorunuz Bilgi vermiş zaten siz stres yapmayın.İsterseniz bir doktora daha görünün.
Mervazz Ben de 29 haftamdayim canım iki kere aktı bu zamana kadar sıkı sudyen takınca geçiyormuş diyorlar
Didem25 Mervazz hiç çıkartmıyorum sütyenimi gece bile , çok rahatsız edici ama katlanıyorum mecbur.Serklaj olduğumdan kaynaklı mı acaba diye düşünüyorum, inşallah erken doğum olmaz ya çok korkuyorum 😔
Mervazz Didem25 yok normaldede çok karşılaşılan bir durum benim yatağı islaticak kadar gelmişti bir de dün gece bı baktım uyurken almış yine benim az geliyor erltim devamlı üstünü degitrirdi okadar çok akıyordu ve 39 haftada doğum yaptı