Oykum__ 7 haflaık hamileyim şuan bebek kandan besleniyor ama doktor benden tahlil istedi sağolsun sağlık ocagı eksik girmiş ben bilmem 10 tüp kan verdim resmen onların hatası yüzünden tahliller için sürekli böyle kan veriyorum ama bebege zararı olur mu ki
Zade Oykum__ :) Herhangi bir sıkıntı olmaz canım .. Kan dan beslenmiyor bebeğiniz şuan bebeğinizi dışarıdan çok az şey etkiler o yüzden sıkıntı yapmayın
Emin_e Oykum__ sakin olun bir zarari olmaz insallah.. ben de bir kac defa verdim, sonra da veriliyor zaten testler icin o tüplerde en fazla 20/30 ml kan aliniyordur
Sirin_beyza Oykum__ olmaz canm benim sürekli kan verdim enfoksiyon için ve son ayımdayım hala kan hapı içemiyom kan değerim iyi bişe olmaz ama kansızlık varsa sıkıntılı
26mrv Oykum__ yok yok sıkıntı olmaz sıkma canını sen az da olsa yararlı şeyler tüketmeye çalış vucudun dirençsiz kalmasın 😊
Oykum__ Zade ya çok fazla üzüldüm zaten kusuyorum yemek yiyemiyorum birde kanım gidiyor ne kadar üzüldüm sağlık ocagı da bebek şuan kanınızı emiyor zaten ordan besleniyor dedi öyle deyince iyice kötü oldum :((( tşk ederimmmm❤️
Zade Oykum__ O basıl bir açıklama yahu kanınızı emiyor mu denir hiç 🤦🏼♀️☺️ Sen sıkıntı yapma canım hatta kan verdiğin için şuan vücudun hızla kan üretiyor senin için .. Hatta bazen kan vermek iyi bile ☺️
Oykum__ Zade kan emici diyor bebegime 😂 peki ne ile besleniyor mesela benim yediğim gıdalardan onada geçiyor mu çok cahilim ☺️ birde panik atak olabilirim bu konuda
Zade Oykum__ Yani tabi vücudunda ki kan ile iletilen besinlerle besleniyor bebişin ama kan emmiyor yani ☺️
Oykum__ Emin_e bu hafta 10 tüp verdim 1 günde 6 tip verdim bugünde 4 tüp verdim toplam 10 genede korktum tabi bu kadar kan gidiyor diye tşk ederim inşallah 🙏
Oykum__ _zehra_ sorma valla insanı sürekli korkuruyorlar sanki 10 tane çocuk dogurdum da herşeyden etkileniyorum ZTen
Oykum__ Htc_e Htc_e kusura bakma 20 kere çocuk dogurmadım bilgim yok rahatsız olursasız cevap vermeyin insanlar insanı bir şekilde bana cevap verdiler sağolsunlar. Belki yanımda annem yok eşim yok babam yok belki kimsem yok insanlardan yardım alıyorum sizene