utnuspirinc Ata sagliga giden arkadaslar var mi memnun musunuz bu ara araştırmadayım acaba bilgisi olan var mi
Mavisim0815 Bende ata sağlık hastanesine başladım Meltem hnma henüz yeni gebelik olduğu için bir defa gittim ilk izlenimim iyiydi