Yaptırdım onla bitlikte rubella ve şu an anımsayamadığım bir test daha istedi doktorum. Üniversite hastanesinde ücretsiz yaptırdım. Tokxoplszmaya bağışıklığım yokmuş. Çiğ ete asla dokunma, az pişmiş et, ev dışında dışarıda et kesinlikle yemeyeceksin dedi doktorum. Ayrıca kedi kılı kedi dışkısı bunlardan da uzak durmak lazım. Bir de meyve sebze hepsinin çok iyi yıkanıp yenmesi gerekiyor.