Zoryolculuk en çok doya doya gezmeyi özledim😞 evimle kendinle ilgilenmeyi özledim, birşey olacak korkusu yasamadan hareket etmeyi özledim yaaa😩 riskli gebeyim. 5aydir yatiyorum maalesef. Herkese diyorum hele bir doğum yapayım kimse beni tutmasın evde gezecem. Artık psikolojim çok bozuldu iki gündür çok kötüyüm😣😣