Smge_ Merhaba, bugun doktor kontrolünde bebeğin suyunun fazla olduğunu söyledi kendi doktorum. Daha önce başına gelen var mı şekeri tetikleyebileceğini söyledi, haftaya şeker testine giricem şuan 19. Haftadayım. Yaşayan var mı????