Zar zor bulduk aşıyı, vuruldum. Bebeğim kış bebeği,oğlum kreşe gidiyor,eşim sağlık çalışanı olunca bebeği korumak amaçlı yaptırdım. Yurtdışında bazı ülkelerde gebelere zorunlu diye biliyorum hatta.
Oğluma bulamadık aşı gelsin yaptırıcam.
Geçen yıl eşim aşı oldu biz oğlumla gripten kırılırken o halsizlik gibi hafif semptomlarla geçirdi o nedenle aşıya güvenim var şimdilik