Ysmandriuta hamilelikte yerleşme kanaması asla kırmızı kan şeklinde olmaz sadece afedersiniz silerken kahverengi gelir eğer adet döneminde seniz geçen aydan kalan kan damlaları bir sonraki adetin de kahverengi leke şeklinde gelirmiş çok yaşadım 3 kere filan hep yerleşme kanaması zannettim ama maalesef o aylarda gebeliğim yoktu inşallah sende vardır