Bugün doktora kontrole gittim hiç şancı yok bişey yok doktor eğer çarşamba gününe kadar gelmezse yatış isticek .. cunki 40 haftadan sonra kakasini yapabilirmis , ya suni sanci ile ya da sezeryanla dogum baslicak en gec carsamba gunu ..normal dogum çok istiyorum ama çarşambaya kadar gelmezse suni sancidan da korkuyorum sonu yine sezeryan olursa diye .. çok stres yaptım bu da iyi değil .. ne yapicam bilmiyorum .. Şancı gelmezse suni şancı mi istemeliyim yoksa direkt sezeryan mi ..