En çok zıbın lazım oluo e bebekte çok güzel beyaz krem zibinlar var yumuşacık hastane çıkışı 10 lu 5 li hastane çıkışı 2 takım yeter belki bitane yedek alınabilir ben ilk normal yaptım 1 gece kaldım 10 lu ciksii kundak yapıp ebeye vermiştim o giydirdikleiryle eve geldik hiç kirlenmedi ama kusuyo çiş kacio degsitrilio falan yazmışlar battaniye ince kalın muslin ayaklı zıbın çok kullanışlı oluo bitanede içine çorap giydirilir sıcacık olur