Safissss 34 haftalık hamileyim, geçen haftadan beri karnım sertleşip kasılıyor,ptesi hastaneden taburcu oldum. Saatte 3-4 defa falan oluyor, nidicard ile magnezyum kullanıyorum, sizde nasıl durum.
Gulfem07 Safissss ben 32 haftalik gebeyim ama benimde oluyor çok saymayı bıraktım artık saydıkça daha çok oluyor gibi sinir bozucu ya.Yarin kontrolüm var kesin çıkar kasılma artık hiç yatmak istemiyorum hastanede çok zor serum her yerimi şişiriyor acıyor.Bel ağrımda başladı kasık inşallah zamanında doğar.
Gulfem07 Safissss benim bir arkadaşım benim sürekli vardı 32 den sonra doktora söylemedim hiç dedi 39 da doğurdu bize de böyle şans lazım 🙂benim kasılmam 28 de başladı 29 da yattım hastanede 32 ye geldik bi 4 hafta daha geçer inşallah
Ozgeurkn Safissss bende 34 haftalığım bende dd sürekli oluyor 😣 daha pazartesi çıktım hastaneden bende kasılmalar,kasık ağrılarım oluyor hep
Akademisyenanne Safissss 34+4’üm. daha hic yalanci sanci yasamadim🤷🏻♀️ Kasilma, bebek toplanmasi vs hic olmadi. Doktor cok iyi diyor olmamasina. Ben de endiseleniyorum. Cunku bu kasilmalarin doguma hazirlik oldugunu biliyorum. Ne zaman baslar diye merak ediyorum.
Safissss gurcem benim Gulfem07 meselâ saatte ne kadar oluyordur.saatte 3-4 kez bazen 5 benim doktorumda düzenli şekilde 10 dakikada 2 kez olunca önemli diyor, ama tabi kasılmaları açılmayı tetikleyebiliyormuş,benim 2 hafta öncesinden 1 parmak açıklığımda var,bakalım ne kadar gidebilirsek Allah yardımcımız oldun
Safissss Melis1226 tüm karnın aynı anda orta kısma toplanıyor, kasılıyor. Benim şu an 40-50 saniyeyi buluyor
Safissss Ozgeurkn saatte 3-4 kez bazen 5 benim doktorumda düzenli şekilde 10 dakikada 2 kez olunca önemli diyor, ama tabi kasılmaları açılmayı tetikleyebiliyormuş,benim 2 hafta öncesinden 1 parmak açıklığımda var,bakalım ne kadar gidebilirsek Allah yardımcımız oldun
gurcem Valla benımde oluyor 33.haftadayım bebek toplanıyor sertlesıyor karnım arada cok sık olmasada belden sırt bolgesınden kasıklarıma agrı gırıyor bellı yalancı kasılmalar.Her bebek toplandıgında esıme benı hastaneye gotur dersem yarın hıc goturmez o yuzden bunları normal kabul edıyorum kendımıde sıtret etmemeye calısıyorum.Bellıkı hepımızde oluyor okuyorum cunku ☺️🙏🏻
Safissss Akademisyenanne bence olmaması çok iyi tadını çıkar biz her an şimdi doğurcaz endişesi taşıyoruz
Aminem2020 Safissss bende 34+2 yim cnm 30.haftadan beri bendede oluyor sürekli sertleşme taş kesiliyor sanki karnim düzenli aralıklarla olmuyorsa sıkıntı yok dedi hemsire
Safissss Aminem2020 saatte 3-4 kez bazen 5 benim doktorumda düzenli şekilde 10 dakikada 2 kez olunca önemli diyor, ama tabi kasılmaları açılmayı tetikleyebiliyormuş,benim 2 hafta öncesinden 1 parmak açıklığımda var,bakalım ne kadar gidebilirsek Allah yardımcımız oldun
gurcem Safissss canım cok onemlı bır kasılma olursa yada suyun gelırse zaten bılırsın dıgerlerı ufak tefek olacak.Nısanda gelırse dıkkate al♥️
Gulfem07 Safissss benim 30.haftada 4 5 saatte bir değişiyordu sürekli ama şu an sıklaştı 1 saat icin de bile 3 4 kere oluyor ama 2 3 saat duruyor sonra tekrar çok düzensiz 34 e bi gelsem artık 2 hafta geçiyor 32 ye gelsem 32 geçiyor 34 e gelsem diye diye geçiyor bakalım hayirlisu
Ozgeurkn Safissss benim oluyor bazen 😣 ciğer geliştiricilerimide vuruldum 1 hafta önce benimde 1 cm acılmam vardı ve bende yumuşama incelmede var evde yatıyorum bakalm hayırlısı ile bekliyoruz bizde nolucanı
Melis1226 Safissss anladim sanirim ben sert hareketleri kasilma olaeak algiladim ama kasiklarimda sanci var bi haftadir adet oluyormusum gibi hep
Vera18 Safissss Kasılma dediğiniz bebeğin sertleşip bir yere toplanması değil mi yoksa sancı falan da oluyor mu?
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Safissss Nidicard banada verdi doktorum çok ağır geldi bana:-/ayakta kalma iş yapma.Hayırlısıyla gelsin beybiler inşallah🙏🏻🧿