30+4 den slmlar anneler. Malum bir iki agrı kesici hariç ilaç kullanamıyoruz. Bitki çayıda bir çoğunu içemiyoruz. Bogazlarım acıyor ve bir kırgınlık üzerimde. Ne önerirsiniz doğal yollarla nasıl ilerlemeden durdurabiliriz bu hastalık işlerini. ❤️ Cvp verenlere şimdiden teşekkürler. 🙏🏻🥰🌺