MineKadir Mrh hanımlar bende bebek isteyenler kulubundenim neler tavsiye edebilirsiniz acaba deneyimli hanımlar.
Anne18 MineKadir canım bende gebe kalmaya calısıyorum hayıt tohumu aldım onu içiyorum bende hamıle kalayım diye
Oguzaysel MineKadir valla kızlar en kestirme yolu tüp bebek baktınız 1 sene olmuyor gidin hemen tedavi olun bizim 6inci senemizde ikinci tüp bebekle nasip oldu şimdiki aklım olsa 1 sene sonra yaptirirmisim boşu boşuna dünya para harcadık ilaçlara bitkisel kürlere
MineKadir Hilaliko ocak 16nda kürtaj oldum 4ay gibi korundum simdi yine istiyoruz deniyoruz olmuyo.bu hafta adet olursam hormun testi yaptircam.yaş sınırıda olunca bir gün bile gec kalmak istemiyorum
Simya34 MineKadir canım bende Nisanda kürtaj oldum,o tarihten itibaren korunmadım.Olmuyor.Hormon testim gayet iyi,rahim filmi çektirdim sorun yok.Allah işte artık ne zaman verirse.Ya da vermeyecek bilemiyorum bana.
Hilaliko MineKadir kürtajı meden oldun 😞 Allahım tez zamanda hayrlı saglıklı evlatlar nasıp etsın sana ısteyen herkese 🤲🏼
Aykal MineKadir dalga geçtiğimi falan zannetme sakın canım gerçekten diyorum stresten olmuyor ben bi buçuk yıllık evliyim her türlü bakıldım ama hiç bi sorun yok beynimi temizlediğini anda hamile kaldım kimyasal gebelikti ama olsun anladım ki beni stres etkiliyor
MineKadir Aykal ay lütfen kusura bakma bir an dalga geçiyorsun zannettim hakkını helal et.bende 1bucuk yıla yakın zamandır evliyim ocakta kürtaj oldum.o gün bugun deniyoruz olmuyo.streste çabası valla
Aykal MineKadir canım niye dalga geçeyim ben de aynı yollardn geçiyorum ve biliyorum. Rabbim hayırlı zamanda nasip etsin isteyen herkese inşallah
MineKadir Tugce1803 suan bildigimiz kadarıyla bir sorun yok ama biraz stres birazda belki yaşla alakalı olabilir
Tugce1803 MineKadir O zaman sorun yoksa ovulasyon testi alın birgebeningunlugu nden😊o şekilde değerlendirin