Kızlar merhaba yeni hamileyim 18 kasımda sanırım 5+2 de bebeğimin kesesini gördük 4mm nokta kadardı. Keseyi görmeden iki gün önce beta hcg 900lerdeydi. Doktorum keseyi görmeyi beklememişti. Beta hcg alıcam tekrar ama bi bakalım demişti. Ama keseyi karından görmüştük. Daha sonra 6 aralığa randevu verdi Fakat benim mide bulantılarım çok fazlaydı bu nedenle doktora biraz erken gittim 6+2 de. Doktorum ultrosonla baktı keseyi gördük büyümüş dedi yolk kesesi de var bu güzel bişey boş gebelik olmadığını düşündürür bize dedi. Şuan embriyoyu göremiyorum dedi ama kötü bişey söylemedi. Benim şimdi diğer randevuma 8 gün var ama çok endişeliyim. Sizce normal mi bebeği görmememiz. Çok korkuyorum. forumlarda okudum çoğu kişi 6.haftalarında görmüş. Aklımdan çıkartamıyorum hep onu düşünüyorum kötü şeyler düşünmek istemiyorum ama çok endişe ve korku içindeyim 😔