Merhaba 37+2 yim sırtımdan tam göğsümün altına vuran bir agrı var miğde yanması gibi geliyor ama kramp gibi sırtımdan boşluğuma vuruyor ayağa kalktıgım zaman yürürken o agrı sırtımdan daha çok vuruyor bebeğim cok kasılıyor karnım sertleşince sertleştiği yere hafif ellediğim zaman orasıda acıyor yara varmış gibi anlam veremiyorum ya ne yapmalıyım