Kızlar 30+1 günlük hamileyim yediklerime bağlı olarak mide yanması yaşıyorum midemden resmen kaynama sesleri geliyordu hatta geceleri öyle boyutlara ulaştı ki defalarca kusuyorum hatta son kusmamda kan bile gelmişti artık nasıl tahriş olduysa. Gebelikte ilaç kullanmaktan sakındığım için doğal yöntemleri denedim ve eğer benim durumumda olan var ise en ufak mide yanmasını, kusmayı, ekşimeyi sadece bir bardak nane çayı denesin ve sonra bana dua etsin 😌 bir bardak kaynamış suya 2 çay kaşığı toz nane ( annemler yaptığı için doğallığından şüphem Yok ) koyup biraz kaynatıp içiyorum. Umarım sizin de işinize yarar ben sonunda kurtuldum diyebilirim.