Hatice_ceylan Anneler 18 haftalık hamıleyım . Normal de ıkı goguste aynı sekılde buyumesı lazım benımkı bırı kucuk dıyerıde oldukca buyuk . Cok garıp gelıyor bana . Olan varmı dogumdan sonra sıkıntı yasadınızmı yada ilerki zamanda duzeldımı ?
1dem Hatice_ceylan şuan benimkide öyle sütyenden taşıyor. Sol büyük sağ küçük. 🤦normalde çok küçük memelerim vardır. Ama kötü düşünmekte istemiyorum inşallah bişey olmaz 😊