Gulanelis epidural dogum canim.belden aşşagini uyusturuyorlar.hicbisey hissetmiyorsun.
İlk dogumumu oyle yaptim sözdeee..iğneyi belden yaptilar.sonra doguma gittim.uyustun mu diye sordular hic uyusmadim.oncedinde saatlerce suni sanci yedirdiler igneyi sonradan yaptilar.bebegin kafası görününce doguma baslandi.dogumu yaptim bagira bagira.tam dogum koltugundan kalkacagim uyusmusum kalkamadim.cok sacma oldu saatlerce ayaklarimi hissetmedim.acayip bi dogumdu