Kizlar bilgisi olan yazsın 24 haftalik gebeyim 20 haftalıkken dr dis tedavi edilebilir diye rapor yazdi 15 gun genel dis bekledim yakuplu agiz diste onlarda agiz cerrahisi avcılara yönlendirdi 20 günde onu bekledim anlayacağımız 1.5 aydir 20 lik dis agrisi ile yasiyorum bugün banu öztürk denen bir cerrah özelde rontgen cekil gel dedi ben anlamiyorum devlet gebelerin dişine neden bakmiyor saçmalığın daniskasi özelde o imkan var ama herkes gidip 400 tl veremez bi cekim icin rontgene de para veriyoruz devlette gebeyken dis tedavisi yapilan oldumu ozelde olan nekadar ödedi ?