Bernurrrr doktorum hamile böbreği idrara lökosit kaçırır, idrarda lökosit var diye enfeksiyon var diyemeyiz diyip kültür istemişti geçen hafta yaptırdım temiz çıktı.. Böbreğin halt yemesi bu dedi güldü.. çoğu gebede görülüyormuş bu durum, kültürde üreme olsaydı enfeksiyon derdik ona göre tedavi uygulanırdı dedi doktorum..