Arzu0101 Ilknur-gugumcu gece uykusuzluğu ve nefes darlığı dışında herşey gayet güzel canım 🥰26+0iz şuan ☺️☺️sende durumlar nasıl??
neva01 Ilknur-gugumcu mide yanmasi ve gece uyuyamiyorum onun dışında iyiyim canim bebek hareketkeri nasıl
ipekworld İyiyiz çok şükür güzel gidiyor en son detaylıya girmiştim 22+4 de suan 25+5 deyim salı kontrolümüz var en son gittiğimde 28 cm 537 gramdı☺️
Arzu0101 ipekworld bende 22+4 te detayliya girdim 25 cm 480 Gr di seninki daha iyiymiş 🥰🥰benim kız küçük herhalde biraz🤗
ipekworld Arzu0101 eşinle sen nasılsın biz uzun boyluyuz belki ondandr ama baskasının da o haftalarda bizden yüksek oyüzden her bebek farklı sanırım saglıklı olsunlar da Gerisi önemli değil
Eminemustafa Bizde 26+0 olduk çok şükür bi sıkıntı yok ama mide yanması çok fena bişey yiyemez oldum özellikle de mandalina 😣😖
Buse3434 Bizde 23+4 olduk mide yanması gece uyuyamamak bide nefes darligi arada da kalpte çarpınti ağrı oluyo aranızda ondan var mı Cnm
[silindi] 26+5 iz nefes darlıgı kramplar mide yanmasi disinda bi sorunum yok ki bunlarda en fenalaariii 🙄