Benimki de önermedi ben de yaptırmadım. Açlık tokluk bakmam yeterli dedi. Ama doktorunuz önermemiş olsa da buradaki insanlar için bu bir mazeret değil çünkü o doktor değiştirilmesi gerek doktor çünkü o doktor okuyamamış aman Allahım çok fena hemen meslekten uzaklaştırılması gereken bir doktor, siz de ne riskiniz olursa olsun kötü bir anne adayısınız çünkü şeker yüklemesi asla sorgulanmayacak bir şey. Keşke sormasaydınız buraya. Kolay gelsin 😊