Bende Beylikdüzünde oturuyorum. Reyap hastanesine gidiyorum. Doktorum Mehmet Alicik, baya araştırmıştım doktor eskiden kolan hastanesinde çalışıyormuş 2 yıldır yeni açılan bu hastanede çalışıyor. Hastanede doktor da gayet iyi. Özel hastaneye göre fiyatlarıda gayet makul, tavsiye ederim