Ay_se1334 Merhaba anneler bugün doktora gittim beneğin bi böbreğinde idrar birikintisi olduğunu söyledi fakat erkek bebeklerin çoğundan olurmus korkulacak bir durum yok dedi takip edilecek diye bu durumu yaşayan var mı?