EzgiRima Merhabalar 38+5 im bugün kontrolüm vardı, doktorum çocuğun suyu çok berrak degil dedi, 40 I beklemeyelim dedi. Hareketleri de zayıflamıştı biraz. 1 -2 cm açılman var dedi. Cumatesi yatış yapalım suni verelim dedi. Çok korkuyorum 😔😔😔😔
Eceveannesi EzgiRima cnm korkma ctesi ye kadar 5 yada 6 cm olabilir vala merdiven inip cik ev işi yap güzel açılır belki 1 yada 2 saate olur ins bir avazda vala bnde korkuorum bunikinci hamilelgim rabbim tüm annelere yardım etsin
EzgiRima tugbadm hiç bilmiyorum ki, hareketli nasıl dedi bende eskisi gibi değil dedim evet suyu berrak degil dedi. Cocuktannda yer kalmadı sanırım bilemiyorum ki. Her gittiğim de suyu güzel diyordu, bugünn böyle dedi.
Semooshh Hiç, korkma canım, Bi gün, olucak zaten Rabbim Bi avazda kurtarsın 🙏🏻 içini ferah tut doktor öyle uygun, gördüyse vardır Bi bildiği.