Musel SedaSevval10 bizimde çin takviminde erkek dedi bizimde cinsiyetimiz 12+5 de erkek çıktı bizde gördük pipiyi😂😂😂
Nuraan_k SedaSevval10 14+4 ve biz hala bilmiyoruz söylemedi hiç birşey tahminde bile bulunmadı 🤦🏻♀️ 16+1 de randevumuz var umarım söyler artık ufaktanfa olsa birşeyler almak istiyoruz 😍
bebegineasikanne SedaSevval10 hayırlı olsun :) Cinsiyeti nedir? Bir de bu kan değişimi tam olarak nasıl oluyor detay verebilir misiniz :)
SedaSevval10 bebegineasikanne teşekkür ederim erkek bebeğim. Kan değişimi şöyle oluyor annenin doğum yılına 3, babanınkisine 4 ekleyerek hamile kaldığınız ay ve yıla geliyorsunuz en son hanginizin kanı yenilenmişse o oluyormuş cinsiyet 💁🏼♀️