Mir-12 Bebek ilk dollenme sirasinda sag tarafa yerlesirse erkek,sol tarafa yerlesirse kiz olur diyorlar dogrumu gercekten varmi boyle birsey daha once duyanlar ?
pyymamm Mir-12 benim bebek sağda yerleşti sanırım ultrasonda bakarken hep sağımda bakıyo doktor ve kız bebeğim
pyymamm Mir-12 birde kese şekline göre yorumluyolar yuvarlaksa kız fasulye seklindeyse erkek diye ne kadar doğru bilmiyorum ama yuvarlaktı benim
busrasahinn Mir-12 benim oğlum sagdaydi şimdi yine hamileyim bu sefer solda bakalım bunun cinsiyeti ne
Deryayaman Mir-12 yalan canım benımde sag yumurtalıgımdan oldu özellikle doktor kontrolune gıttıgımde soyledi kız cocugum olucak