Busraaaaaa2 Kızlar nişan gelmesi nasıl oluyor. 38+6 dayız. Erkek annesi olucam inş 🤗 bekliyoruz dr bir haftaya gelebilir dedi ama dün benden sarı kıvamlı bi akıntı geldi 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Sghslove Busraaaaaa2 bendende idrar sonrası sarı kıvamlı hatta sümüksü akıntı geliyor 38+1 bir kaç gündür geliyor ama benim
Gamze0144 Busraaaaaa2 anlattigina gore enfeksiyon akintisi canim benim de o tonlarda akintim var.nişan biraz kirmizimsi oluyormus.ama bazilarinda kahverengimsi de oluyormus
Arifeyenianene Gamze0144 bende de son bir iki haftadır sarı akıntı geliyor 37+3 deyim enfeksiyonmudur acaba
Gamze0144 Arifeyenianene benimde ayni akinti tahlil yaptirdim enfeksiyon dedi sizinki de oyledir belki