Busbus00 Kızlar pek inanmam ama saçımı kestirmek istiyorum ama cesaret pek edemiyorum bu dönemde kestiren varmı hamilelikte
Sinemcvk Busbus00 valla gecenlerde bende kestirdim canim icimde kusku vardi ama Rabbimden hersey ozaman kasimizi felanda almayalim sacmaliyolar iste
Sengulmerve İnsan ana rahmine düştüğünde üç şeyi değişmez; Hangi ana babadan doğacağı Kiminle evleneceği Ne vakitte vefat edeceği. (ölüm şekli bile yaşayışa göre değişir ama vakti değişmez.) Böyle hurafe şeylere inanmayın lütfen, siz saç kestirdiniz diye bebeğinize bişey olmaz, he bişey olursa bile bu saç kestirdiğiniz için değildir. Ben iki kere kestirdim bu arada .
Busbus00 Yusufeymeninannesi yok aklı kesilirmiş yok bahtı kesilirmiş 😁falan filan inanmıyorum ama söylenip duruyor
Bilgeninannesi Bence de bir şey olmaz ama kendimi kötü hissettiğim için kestirmiyorum 10 hafta sonra erkek gibi kestireceğim 😬😄
Eceveannesi Busbus00 Allah in verdiği ömrü bir saç kesme olayını bitirio Allah aşkına inanmayın sakın böyle sacma şeylere kızımda iki kez kestirdim oğluma hamileyim yine kestircem ins
Kayraruzgar Busbus00 boyatmak uygun olmayabilir ama kestirmenizin bi sakıncası yok. Gönül rahatlığı ile kestirin😉
poyrazsmom_ Bende kestirdim nasıl ferahladım çokta güzel oldu kendimi daha iyi hissediyorum e haliyle bebeğimde öyle 😘☺️
KiziminPembekurdeleliAnnesi Yusufeymeninannesi ilahi güldürdünüz cevabınızla çok tatlısınız kızlar yaa hurafe şeyler ama insan bi duruo ama takılma tatlım boşver içini ferah tut 🙏🤩
Yenianneadayi2208 Busbus00 valla ben daha 4 ayın içindeyim 2 kere kestirdim annemde gelmiş laf ediyor bana tatlı tatlı gülerek.., bebeğin mi annenin mi ne ömrü kısalıyormuş saç kesince inanca bakın 😂😂