Ebrusezai benimde son 32 günüm günler yaklaştıkça acayip korkuyorum🥴 ama öyle de böyle de çıkacak diyorum benim ailemde hiç sezeryan doğum yapan yok🤷🏻♀️ Bu yüzden herkes normal yap diyorlar bebeğim gelirse tabiki normal denicem sezeryan benim için aksi bi durum halinde başvuracağım doğum şekli şuanlık tabi bakalım neler yaşayacağz insan hiç bilemiyor ki 😏