Sabirsizanne16 27.haftadayım.91 gün var.uygulama hala 2.trimester gösteriyor.Ne zaman 3.trimester yazacak bilginiz var mı
Ilknur_emin Sabirsizanne16 ayrıca uygulama en gec 40 hafta olarak hesapliyor zaten 3 uncu trimestirdesin
Guldenece_2525 Ilknur_emin son adet tarihiniz ne acaba benimde doğum 14 şubat gibi görünüyor da? Benim sat 11 mayıs..
Nilay35 Ilknur_emin ayniyiz canım ama bize bsey demedi daha insallah ocak sonu olmaz abimin nisani var 🤲
Nilay35 Guldenece_2525 ayniyiz bnmde 10 mayıs dogum tarihi 14 subat gosterio ama ultrasyon kağıtlarında 14-17subat arasi
Ilknur_emin Nilay35 kuzum ama subatta olunca da çok zorlanirsin çünkü karnın büyüdükçe haraketler uyumak kalkmak çok zor oluyor
Tubaaa-91 Sanırım bu programda 3 trimester dediği şey 36 hafta oluyor benim şuan 36+3 3 trimester yazıyor