Nursan Nefret ediyorum şu doğmamış çocuğa don mu biçtiniz demelerine benim kayınbabam hariç hepsi öyle Allahtan ki eşim yanımda ve biz beraber herşeyi aldık bitti.Annesi ne aldığımı görse.Kızım heves etme,kızım daha erken değil,doğunca alırsın birde böyle bebeğe bişe olur belki alma diyenler var ağzının orta yerine yapıştıracan!!!! Bi hamile anneye bu denir mi yaa olurmya da olmaz Allah bilir onu ve biz biliriz ki her şerde vardır bir hayır 🙏🏻