Merhaba, 30 haftalık hamileyim. Kontrollere cebeci hastanesine gidiyorum. Ama her gittiğimde farklı bi asistan olmasından pek memnun olduğum söylenemez. Doğum konusunda bu hastaneden çok memnunlarmış. Sorum şu ki daha önce burda doğum yapan veya bilgisi olan tecrübelerini paylaşabilir mi? Mesela normal doğuma sadece ebelerin girdiğini, gerek olursa veya sezaryende nöbetçi doktor giriyormuş diye duydum.