setenay-92 ben Devlette öğretmen olarak çalışıyorum, 32 haftadan sonra çalışamaz raporu alıyorsunuz ve iş yerinize veriyorsunuz. Son 1 yıl için sigortanız 90 iş günü olmak zorunda. 10 bin civarı alıyoruz. Ama sigorta primi düşükten yatanlar 5-6 civarı alıyorlar.