Bizde 19 + 6 olduk, bende gaz patlaması gibi hareketler oluyor ama bebek mi oynuyor ıçimde hava mi sönüyor bilmiyorum 😂😂 iki gün önce göbeğim hareket etti ilk hareket öyle gördüm heralde tekmesiydi😊 benimde iştah var şükür ama öğün atlarsam midem çok kötü ağrıyor. Ama beş aylık olacak nerdeyse karnım çıkmıyor