Öncelikle merhaba💕şimdiiii doktorum bana klomen verdi ve 5.günde kullanmaya başla dedi bişeyler daha dedi ama unuttum🙈eczacı günde 1sefer 2 adet içicen doktor öyle demiş dedi,eşim zaten içmemi pek istemiyor günde 1sefer iç ya da sen bilirsin diyor,araştırdım genelde sabah akşam kullannalar var,sizce ne yapsam🤷🏻♀️Sizler nasıl kullandınız bu arada yumurta çatlama sorunumda yoktu😬