HilalG merhaba canım bende bu ay çatlatma iğnesi oldum. Doktorum bana iğneyi olduğum gece ertesi gün gece diğer bir haftayı da bir gün yap bir gün yapma dedi. A ben iğnenin 3. Günü sabah baya erken saatlerde çok ağrım oldu onuda değerlendirdik ağrın olduğu günleri degerlendirmeni tavsiye ederim genellikle çatlatma ağrısı diyorlar çünkü