Brcngl Merhaba kızlar, benim de hikayemi yazma zamanım geldii 😊 Hamileliğim çok şükür rahat geçti midem bulantım vs yoktu sadece son aylarda reflü zorladı biraz onu da ilaçlarla hallettik. Minik fasulyem 40+4’e kadar doğmak bilmedi inat etti doktorumda 40+4 olduğu gün i hastaneye yatış verdi suni sancıyla doğumu başlatmak çok fazla bekleme taraftarı değildi doktorum. 25 ekim pazartesi sabahı 6 da hastanede olmamızı istedi tesadüfen ilk kez o gece 3 gibi kendi sancılarım başladı hatta hastaneye gitmeden pembemsi bi Akıntı bile oldu. Saat 6 gibi hastanedeydik yatış işlemlerimizi vs hallettik ebe gelip kontrol etti kontrol eder etmez ‘ ooo bebek baya baskı yapıyor iyice kanala girmiş hissetmiyor musun bu bebek 3500 değil bence daha iri rahmin arkaya dönük’ vs gibi şeyler söyledi nstye soktu kendi sancılarım gözüküyodu nst de bu yüzden suni vermediler bi kaç saat. Saat 9 gibi doktorum geldi muAyene etmek için bu sefer o da ebenin söylediklerinin tam tersini söyledi bebek hala çok yukarda dedi aşağı inmemiş dedi kendi sancıların yetersiz dedi bizi zor bi gün bekliyo ama yine de sen bilirsin gibi ifadelerle seZeryana yönlendirmeye çalıştı ama ben istemediğimi normal doğum yapmak istediğimi söylem. Bu arada hastaneye geldiğimde hiç açıklık yoktu dr muayene ederken zar zor 1 cm yapabildim dedi geldi aileme bilgi verdi öğlen tekrar gelip bakıcam takip edicez her ihtimale karşı ben söyleyene kadar bi şey yeme dedi suni sancı vermeye başladılar saat 10 gibi ben tabi artık hissetmeye başladım sancıları karnım kasılıyo ve belime ağrı giriyodu sancı geldikçe en fazla nst de 70 80 şeri gördüm doğum süreci boyunca gün içinde sancı çekerken 40 larda bile yerimden zıpladığım oldu öğlene kadar odamız süslendi ben bu sırada sürekli yürüdüm koridorda pilates topunda zıpladım vs öğlen kontrol zamank geldiğinde doktor 2 cm olmuş dedi takip de kalmaya devam edelim dedi tabi ben bir an önce 4 5 cm olsun da epidural alayım diye dört gözle bekliyorum ama açılma çok yavaş artık moralim bozulmaya başlamıştı hatta sancılardan dolayı öğleden sonra ağladım yapamıyorum olmuyo işte alsınlar beni sezeryana dedim ama annem eşim hepsi destek oldu bana olur yaparsın dediler akşamüstü 6 ya doğru bi daha muayene etti dr 4 cm dedi epidural verebiliriz sabahtan beri ilk defa beğendim ilerleyişi biraz daha aşağı inmiş dedi hemen epidural için ameliyathane aldılar ben tabi bu sırada artık çok zor dayanıyorum sancılara ama seviniyorum ohh rahatlıcam birazdn diye neyse epidural yapıldı 20 dk falan geçti ben hala sancıları sol taraftan hissetmeye devam ediyorum sanki belim kopuyor haber verim ebelere sonra bacaklarıma bi baktım ki sağ bacağım uyuşmuş ama sol uyuşmamış epiduralden sonra bu yüzden hissetmeye devam etmişim yani ben de hiçbir işe yaramadı epidural böyle olunca iyice moralim bozuldu dayanamıyorum artık olmuyo demeye başladım yine doktor geceyi bulur demişti epidural içinde tekrar doz veremeyiz bebeğe zararlı olur dediler tabi ben kara kara düşünüyorum nasıl dayanıcam bunca saat bu sancılara diye neyseki saat 6 dan sonra açılma acayip şekilde hızlı oldu dr bile şaşırdı epiduralden hemen sonra 5 6 cm olmuştu ama gerçekten o sancılara dayanmak çok zor sıcak duşa girdim duşta pilateste zıpladım yürüdüm vs ama yok yine de rahatlayamıyorum tabi yatakta nst ye girdiğimde çok daha kötü sancılar ve sürekli yatırıp alttan muayene ediyolar o alttan bakmalarda beni mahvetti neyseki saat 7 gibi açıklık 7 cm olmuştu bu arada sürekli muayene oluyorum alttan jel falan verildi çok zordu gerçekten en son ben ölücem yapamıyorum diye ağlıyodum eşim de benimle birlikte ağladı 😥 dayanamıyorum artık ne olur bi şeyler yapın diye yalvarıyorum ebelere az kaldı dayan diyolar saat 9 a doğru doğumhaneye aldılar tekrar ikinci kez jel vermek için bu sırada açıklık tam oldu beni tekrar odaya götürmeyin ne olur doğurayım artık dedim sancı geldikçe ıkınmaya başla bebek yukarda öncelikle kemiği atlatmamız lazım dediler bu sırada doktoruma fotoğrafçıya haber verildi bütün akrabalarımız eş dost herkes kapıda bizi bekliyor artık başlamıştı doğum ama ben hep yapamıcağımı düşündüm sürekli ben nasıl ıkınıcam nasıl doğurucam allahım diyip durdum. Doktor gelene kadar 6 7 kere ıkındım sonra doktorum geldi hadi dedi başlıyoruz çok kuvetli nefesini vermeden ıkınman lazım ıkınıyorum ama olmuyo yapamıyorum ben dedim doktoruma o da yaparsın ıkın artık ıkın diye bağırdı sancının en kuvetli olduğu anda var gücünle ıkın dediler bu sırada iki tane ebe de göbeğimden bastırdı bi 6 7 kere de doktorum geldikten sonra ıkınmışımdır heralde o kadar zorlandım ki artık gücüm kalmamıştı sabah 6 dan beri uğraşıyodum normal doğurmak için neyseki en son ıkınmamda meleğim dünyaya geldi doktorum tamam şimdi ıkınma üfle sadece dedi ve hopp kayıp gitti içimden minik kızım o an o kadar rahatladım ki anlatamam allahım dedim bitti yaptım doğurdum sonunda hemenKucağıma verdiler sonra muayanelerini yaptılar yan tarafımda bu sırada doktor karnına masaj yaptı bebeğin eşini çıkardı Ve dikiş işlemlerine başladı sanırım bi 20 dk belki biraz daha fala sürmüştür sayısını bilmiyorum ama bence baya dikişim oldu son dikişin bitiş alamasında eşimi aldılar içeri fotoğraflarımızı çekti fotoğrafçı. Dikiş aşaması da biraz zordu ama o sancı ve ıkınmalardan sonra en kolayı diyebilirim. Doktorum gerçekten tebrik ederim seni azmin ve kuvvetin için dedi ona kalda normal doğuramıcaktım. 😊Doğum bitti odaya geldik tek söylediğim ‘çok çok zordu’ oldu. Sabah evden çıkmadan önce meryem ana otunu suya koymuştum son iki üç haftadır sürekli hurma yedim pilates topunda zıpladım etkileri bu şekilde oldu 🤔 şimdi meleğim de ben de sağlıklıyım çok şükür sadece oturup kalkerken dikişler zorluyo biraz umarım onlar da bir haftaya iyileşir. Bizim doğum hikayemizde bu şekilde...umarım benimkinden çok daha kolay çok rahat doğumlarınız olur bebeklerinize sağ salim kavuşursunuz 💕👼🏻😊
Betulackln Brcngl gözün aydın allah analı babalı büyütsün inşallah annelik yarın bende suni almak için yatış yaptircam 41 oluyorum yarın cok stresliyim 37. Haftamda 1 cm aciklik vardi insallah artmıştır da banada gerek kalmaz suniye yasamadan bilinmiyor gercekten suan beni neler bekliyor az cok tahmin edebiliyorum ama melegime kavuşmanin düşüncesiyle teselli etmeye çalışıyorum kendimi rabbim tüm bekleyenlerin yardımcısı olsun seninde evladina saglikli hayırlı uzun ömür nasip etsin inşallah 🤲
Gulay77 Brcngl allah analı babalı büyütsün hayırlı evlat olsun inşallah 🙏🏻 Peki kaç kg doğdu bebeğiniz🙂
Cigdemmm6 Brcngl gözünüz aydın bende 37+2 yim. Artik doğursam diyorum geceleri cok zor yatmak artık. Canim bebeğin eşini cikarirken hissettn mi acı veriyo mu cikarken cok merak ediyorum
Af072019 Allah size bağışlasın vatana millete hayırlı evlat eylesin. İnşallah bize de hayırlısıyla doğurmayı nasip etsin
Brcngl Cigdemmm6 hiç hissetmedim o esnada ıkınmadım bile doktorum karnımı ovdu biraz hemen çıktı doğumun en kolay kısmı oydu sanırım 😊
Semooshh Gözün aydın olsun canım Rabbim sağlıcakla büyütmeyi nasip, etsin, 🙏🏻🥰 azmine hayran kaldım, 40+0bende bekliyorum pek, belirti de yok, bebek kanalda değil , dua et lütfen yarın, gidicem ne dicek bakalım
Gamzecvk Gözünüz aydın sağlıkla büyütün inşallah 😊 uzun ömürleri olsun tüm evlatların 🤲🏻 Jel nedir acaba bahsettiğiniz ne işe yarıyor onu merak ettim 😊
Brcngl Gamzecvk doktorum aldırdı doğumdan bi saat önce falan bebeğim tam kanalda olmadığı için kanala girmesine yardımcı olucak Kayganlaştıcı gibi bi jelmiş 150 tlydi fiyatı 😊
Sirin_beyza Brcngl canım helal olsun normal iyiki yapmışsın hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün kuzum
102938 Brcngl masallah sağlıkla büyüsün minik fasulye 🎈bende bebeğimi minik fasulye diye seslenip seviyorum 🧿
Baharemre Bu epitüral dediğiniz şey belden iğne galiba onun Doğumdan sonra kalıcı bel agrısına ndn oluyor dedi Ablam ben o yüzden istemiyorum o iğneyi siz ne düşünüyorsunuz
Brcngl Baharemre anlattığım gibi epidural ben de etki etmedi 🤔 belki de o yüzden bi ağrım yok şu an ama iğne vurulurken de hiç kıpırdamamıştım zaten önemli olan oymuş sanırım
Elifaltay Öncelikle azmin için gerçekten tebrik ediyorum Canım benim Rabbim hayırlı ömürler versin evladına bahtı kaderi güzel olsun İnşallah 🤲🏻 Bende normal doğum istiyorum 39 haftamdayım yarın çatı kontrolum var lütfen dua edin Normal doğurmak istiyorum bütün zorluklara hazırım umarım herşey yolunda gider ve sağ sağlim alırım kucağıma Oğlumu 🤲🏻💙
Kadriyeakarsu Elifaltay yaaa bende 39+5oldum yeni gün itibari ile ve benimde sabah doktor kontrolum var alttan da bakıcam bu sefer dedi beklemedeyim ama hiç ağrım sançim yok
Mrvyksl Brcngl sizi o kadar iyi anliyorum ki benimde acilmam sancim azdi 11 eylulde kizimi kucağıma aldim 7 saatte normal dogum yaptim suni sanciile epidural aldim bi bacagim uyusmadi filan dogum hiyakemiz cektigimiz acilar ayni ama hic pisman degilim yine olsa yine normal yaparim saglikla buyutun bebeginizi anali babali olsun 🌸
Adige09 Ben 26.haftamdayim bütün dogum hikayelerini okuyorum bütün normal doğumlardan çıkardığım tek birsey var su gelmeden açıklık başlamiyor ve de sancılar sıklaşmadikca hastaneye gitmemek lazim 😉 evde duş hareket merdiven inip çıkarak karşılamak lazim bu ilk sancıları
Kumsalinannesii Adige09 canım benim suyum gelmedi 4 cm olunca dr patlatmıştı suyumu nişan geldiğinde duş alıp direk gittim 3 cm açıklık vardı 😉
Kumsalinannesii Brcngl aynı ben ısrarla herkes nasıl dogurduysa bende öyle dogurucam yalvarsamda almayın sezeryana demiştim 🤣🤣 Gözünüz Aydın sağlıkla büyütün ins 🙏🙏