Ozgok01 Merhabaa tokatta olup üniversite hastanesinde doğum yapan varmı sezeryan ? 4 haftamız kaldı doğum yapan varsa nasıl ve fiyatlar nedir? Çok tereddütlüyüm 😔
Mrvpltt Ozgok01 bende ona gidiyorum 10 haftaligim henuz yakin bi tanidigim 3 ay once sezaryen oldu zeki beyde cok memnun kaldi hep guzel seyler duyuyorum bende cok memnunum zeki beyden
Ozgok01 Mrvpltt bende cok memnunum cok ilgili gebeliğimin yarı donemi onunla gecıyor arkadasınız epidural mi oldu acaba ?