nurcinsoylu Haftamdayım, son 3 gündür inanılmaz halsizim elimi kolumu kaldıramıyorum, ne yesem gaz yapıyo karnım davul gibi😢 böyle olanlarlar var mı kızlar tavsiyeleriniz neler?
Nur-11 nurcinsoylu kan değerlerinize yakın zamanda baktırdınız mı hiç bende çok halsizim kanımın düşük olduğunu söyledi ebe
nurcinsoylu Anasinifci Allah kolaylık versin canım çalışmak çok güzel ama çok zordur heleki bu dönemde
nurcinsoylu Nur-11 kan ilacı kullanıyorum ama bikaç gündür mideme dokunduğu için almadım onuda acaba ondan mı böyle oldu
Nur-11 nurcinsoylu halsizlik ondan da olabilir canım kansızlık var bende kolumu kaldıracak halim olmuyor gece yatmadan inçe iç kan ilacını daha rahat edersin Benimde dokunuyor mideme ben öyle yapıyorum🙂
nurcinsoylu Asya2020 allah kolaylık versin canım cidden çok zor ya 😔 yürüyüş gerçekten iyi geliyo ama o şişlikle yürümekte çok zor oluyo tabi
Asya2020 nurcinsoylu gece davul gibi sabah dümdüz benim gaz çok çıkarıyorum ve gaz yapıcı hiç bir şey yemediğim halde oluyor sen düşün
Sese2 Bende 20.haftamdayım ve hamileliğimin başından beri gaz şikayetim var o sancı ağlayarak uyanıyorum resmen. 2 farklı ikaç denedim hergün bir sade soda içiyorum fayda etmiyor 😔 sonuna kadar çekeceğiz sanırım..