Gamzem_12y Kızlar cuma günü gidilmesi şart mı rapor almak için cuma günu 32+4 olcm işlenmesi falan sıkıntı olmuyor mu o şekilde
Gizemabc Gamzem_12y cuma günü derken? Benim 32+0 çarşambaydı mesela o gün gidemedim. Ctesi 32+3te 32 çalışabilir raporunu aldım. 37yi de 37+3te alacağım. 1-2 gün gecikme ya da erken alma sorun olmaz
gezentianne Gamzem_12y Evet aynı gün olması şart saglık ocagında,devletin sisteminde vs kayıtlı cunku gününüz sigorta için cezası olabiliyor bana tam 32+0'da gel bir gün bile oynamasın dedi
Yavyumbebegim Gamzem_12y ben 31+6 da Salı günü aldım gün fark ediyor denmedi canım zaten doktorun sana şu gün vericem o gün gel diyor
Cgdmkrkmz Gamzem_12y Gamzem_12y 32+4 te giderseniz şayet o hafta gitmiş olduğunuz 4 gün yanar boşuna çalışmış olursunuz yani 32. haftanın tamamı için izinli gözükmüş olursunuz. Çalışır raporunu da çalışamaz raporunu da gideceğiniz haftanın başında almanızda fayda var 32+0 - 37+0 gibi mesela haftanın başında gitmelisiniz.
Esraozturk92 gezentianne benim devlette son adet tarihim 29mayis diye kayıtlı ama gerçek sat 22mayis doktorumla da bu tarihi takip ediyoruz. Ben 33haftalikkenmi almam lazım yani
gezentianne Gamzem_12y 37+0'da resmi olarak çalışamazsınız cezası var sigortanın. Bu yüzden 32+0'da açtırın
Gamzem_12y Cuma günleri hastanelerin rapor işleme günleri diyorlar benim pazartesi 32 +0 olacak cuma da 32 +4 olack en iyisi riske atmayaym p.tesi gidip alaym raporumu
Mesa33 31+4 te sallı günü aldım. Doğum öncesi iznimi kullanıyorum çalışmayacağım. Hiç kimse de bir şey söylemedi. Doğum üç beş gün geç olursa doktor 10 gün daha veriyormuş. 32+0 diye katı bş kuralı yok diye düşünüyorum.
gezentianne Esraozturk92 Doktorda kayıtlı olan neyse saglık bakanlığında görünüyor zaten. Özel hastane falan farketmiyor
Esraozturk92 gezentianne hayır işte sağlık ocağında kaydimi 29mayis olarak açtılar sonra gidip söyledim biz 22mayisi takip ediyoruz diye sağlık ocağında ki kız dediki artık değiştirmem çok zor böyle kalsın dilekçe falan yazmak lazım demişti