Eserey Merhaba hanımlar, 2.hamileliğim 31+3 deyiz.emzirme sonrası göğüslerde oluşan deformasyon nedeniyle kullanilabilecek güzel, terletmeyen toparlayıcı bir sutyen öneriniz var mı?ben en son daginin kini aldım toparlıyor ama terletiyor maalesef.
Meliha_nur Eserey Ben suwen kullanıyorum canım genetik bizde göğüslerim büyük ilk hamileliğin dah da büyüdü suwen bi beden kuculten sutyen muhtesem
Sghslove Eserey bende suwenden aldım sarkma oldu bende gebelikte büyüyünce. Denedim güzel ve rahattı ama henüz devamlı kullanmaya başlamadım. Göğüslerim bambaşka bir şeye dönüştü napıcam bilmiyorum 🤷♀️ kapkara ve sarkık umarım doğum sonrası biraz düzelir emilince daha garip oluyor diyorlar ama. Neyse bebeğime değer diyorum bende ☺️💕
Meloo Eserey marks and Spencer den aldım çok memnunum biraz büyük göğüslerim hem toparlayıcı hemde rahat metal Demir hiç bir şey yok bi bakın derim kesinlikle tavsiye ederim
Dilekklc27 Bende pieercarden doremi aldim com rahat daha onceki emzirme surecindede kullandim suan hamileyim tekrarda kullaniyorum cok memnunum
Eserey MRN-MHR desteksiz ve demirsiz hiç kullanmadım, duruşu kötü olur diye düşünüyorum ama denemeden de bilemedim teşekkür ederim
MRN-MHR Eserey yok kötü durmuyo benim göğüsler biraz buyuk ve emziriyorum ona rağmen çok güzel toparlıyo