SnmTt ilk bende gaz sancisi sandim.ama sürekli bir ağrı,geçmeyen türden ve geçmediği için gittim doktora,kasılma lar başlamış,2buklum yuruyodum günlerdir.gecti şükür sadece arada sertlesiyo karnım ,bu haftalarda olması erken.magneztum ve progestanimi günde 1den 2ye çıkardı doktor